sâmbătă, 6 septembrie 2014

Magazin nou!!!!!

ATENŢIE!!
S-a deschis un magazin nou în Comuna Fântânele, vis a vi de primărie. Haine frumoase, preţuri excelente, cine este interesat, să dea o fugă până acolo să vadă. Eu am fost astăzi şi mi-a plăcut ce am văzut, cu toate că marfa e puţină pentru că e deschis foarte recent, produsele(hainele) sunt foarte drăguţe.
Sunt haine pentru toată lumea, de la copii, adolescenţi, până la mămici.
 Eu am făcut câteva poze sper să vă placă.

Pentru copii:

Bluze pentru fete, cu diverse modele, nuanţe, la un preţ acceptabil pentru oricine.

















Colanţi înfloraţi, cu Micky Mouse, Hello Kitty, Rapunzel.














Veste cu glugă pentru băieţi şi fete sub 10 ani.














Pijamale pentru fete sub 10 ani

Pentru adolescenţi:

Bluze pentru fete.











Treninguri:
-cel din stânga roz este de la BEAUTY pentru fete până în 10 ani
-cel din stânga gri este de la BACH pentru băieţi până în 10 ani
-cel din dreapta crem este de la CELINE pentru fete peste 10 ani
-cel de mai jos, albastru este ADIDAS şi este universal(fete şi băieţi) până în 13 ani









Jeans pentru fete peste 13 ani.

Mai sunt şi poşete, diverse modele.
Genţi pentru scoală

Ce poate ie şi din toate aceste haine combinate cum trebuie? 
Păi priveşte!

Rezultatul este uimitor dacă şti cum să asortezi câteva piese.

Pe langă toate aceste mai sunt:
-Papuci(şlapi de vară, balerini, pantofi, tenişi, adidaşi)
-Rochiţe
-Geci

Cine este în apropiere şi vrea să viziteze magazinul este bine venit:
Luni-Vineri: 9:00-13:00, 15:00-18:00
Sambata: 10:00-13:00
Duminica: INCHIS

Sper să vizitaţi magazinul pentru că, eu cu siguranţă o să trec pe acolo.
Kisses. -B




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu