luni, 1 septembrie 2014

Various watches for women and men

Hello everyone!
În acest articol vă voi prezenta ceasurile mele, pentru bărbaţi  şi  pentru femei  şi  vă voi spune părerea mea despre cum s-ar potrivi fiecare.
Sper să vă placă! Enjoy it!

Eu spun  să  începem cu ceasurile pentru femei:
Primul este ceasul meu:
Ceas QUARTZ
Cureaua este albă şi din cauciuc, iar ceasul în sine are în jurul orelor pietricele.
Acest ceas poate fi purtat la o ţinută sport şi de asemenea se poate purta la jeans cu pense cu un top alb simplu.(de preferat)

Al II-lea ceas: 
Ceas QUARTZ
Brăţară cu biluţe care au pietricele roşii, iar de asemenea în jurul orelor sunt pietricele.
Acest ceas poate fi purtat la o ieşire în club cu nişte brăţări asemănătoare. Se poate lua cu o fustă de blugi  şi  o cămaşă de vară.

Al III-lea:
Ceas BTL Quartz
Acesta are brăţara cu mai multe inele legate, placat cu aur.
Poate fi purtat cu o  rochiţă  lungă până în  pământ şi cu nişte brăţări.

Al IV-lea:
Ceas ROLEX
Acesta are curea albă, din piele.
Se poate purta la şcoală(pentru elevi/eleve) la uniformă. Sau la o ţinută casual!

Al V-lea:
Ceas JESSY nr. 684
Are curea roz, din piele.
Poate fi purtat la o ţinută office, însă să fie asortat cu pantofii sau cu poşeta.

Al VI-lea:
Ceas YAQUIN Quartz
Cureaua este albă, metalică şi are pietricele pe ea.
Poate fi purtat cu o pereche de jeans trei sfert, cu un top pretenţios  şi  platforme.

Al VII-lea:
Ceas YOUR
Este tip brăţară, metalică şi cu pietricele încrustate.
Poate fi purtat la o rochie mulată sau la o ţinută tip: jeans skinny, top simplu  şi  un cardigan, desigur nu uităm de balerini.

Al VIII-lea:
Ceas  RUILI Quartz.
Curea albă, din piele.
Se poate purta la o ţinută office, dar poate fi folosit  şi  la alte ţinute deoarece este simplu  şi  merge la orice.

Al IX-lea:
Ceas IK Quartz
Ceas cu brăţară lată, metalică.
Se poate purta la ieşirile în club cu jeans şi cămaşă sau la ţinutele casual mai rar.

Am terminat cu ceasurile pentru femei, să începem cu cele pentru bărbaţi. Sper că v-au plăcut ceasurile mele până acum.

Primul ceas:
Ceas STAINLESS STELL BACK
Brăţara este în 2 culori, argintiu şi auriu, metalică.
Se poartă în general la jeans cu cămaşă, o ţinută elegantă. Deoarece culorile şi formatul îl împiedică  să   se asorteze la altceva.

Al II-lea:
Ceas ROLEX
Brăţară metalică, arginite.
Se poartă la o ţinută casual. Jeans sau trening cu un top alb.negru. Pentru că formatul mic dă o eleganţă aparte.

Al III-lea:
Ceas SHANGMEI Quartz
Curea neagră, din cauciuc, cu dungi late, roşii.
Se poartă la o ţinută sport de preferat. Pentru că are formatul mare, iar culoarea cifrelor si mărimea lor împiedică asortarea cu altă ţinută.

Al IV-lea:
Ceas BREITLING AUTOMATIC
Curea din cauciuc, neagră.
Acest ceas merge la orice ţinută, sport, casual, office, elegantă. Pentru că formatul ceasului este mare, iar cureaua este îngustă, din acest motiv, merge la orice.

Si să aruncăm o privire la toate ceasurile mele :D:


Sper că v-a plăcut acest articol şi aştept păreri despre ce să mai scriu şi despre ce am scris.
Kisses. -B

2 comentarii:

  1. ce de ceasuri, am si eu o colectie, mai mititica ce e drept :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ale mele nu sunt colectie :D. Dar imi place foarte mult sa am mai multe, sa am din ce alege.

      Ștergere