joi, 11 septembrie 2014

Sunglasses!

Mie îmi plac foarte mult ochelarii de soare, şi am observat că nu doar mie.
Aş vrea să vă spun părerea mea despre cum ar trebui purtaţi ochelarii de soare.
Vara se poartă cel mai mult ochelarii de soare, de ce? Din cauza soarelui puternic. Însă, şi iarna se poartă pentru a ne proteja ochii de zăpadă, a ne proteja în sensul că ,culoarea albă a zăpezii este foarte puternică.

Se poate purtă la orice fel de coafură, scurtă, medie, lungă, coc, coadă, breton.
De asemenea la orice culoare de păr: roşcat, blond, şaten, brunet, verzui, roz, arămiu, alb, şuviţe.









Se pot purta la o ţinută casual.














La o ţinută office

















La jeans cu pense şi cămaşă.
















Cum spuneam, sunt foarte multe modele de ochelari de soare, doar că trebuie să îi asortăm cum trebuie.











Cazurile în care NU trebuie să amestecăm ochelarii de soare cu hainele sunt:
-la dress-urile de baie, de ce? Nu pentru că nu arată bine, ci pentru că am putea rămâne bronzaţi după forma ochelarilor.

-la rochii sau la fuste, pentru că nu merge deloc combinaţia asta! Arată foarte urat.

Atept păreri. 
Kisses. -B




2 comentarii:

  1. Si mie imi plac mult ochelarii, si ii port chiar si iarna, mai ales daca trebuie sa conduc.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere